Ett liv i Trassel

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Skola :)

Av Liselott Olsson - 2 april 2012 10:13

Sitter på skolan nu och väntar på att första lektionen ska börja. 

Hmm.... Vet inte vad jag ska skriva riktigt så nu skrev jag väl såhär istället då :P Istället för att skriva nåt vettigt menar jag xD

 
 
steffie :D

steffie :D

2 april 2012 10:32

Åhh , älskar din blogg! skit fin är du tjejen ! titta gärna in på min blogg med ! http://steffieeezander.blogg.se/ , kramkram ! <3

http://steffieeezander.blogg.se

Liselott Olsson

2 april 2012 17:40

Tack Stumpan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 12:57

Hejhej. Har dragit igång en jul-lista på spotify och nu ska jag rensa garderoben och städa i lägenheten. när jag är klar med det så blir det att koka knäck. Julstämningen är på topp!  ...

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 10:20

Hejhej. Idag ska jag söka några jobb tänkte jag. Behöver ju verkligen det så jag får någon inkomst någon gång. Är ju rätt jobbigt att veta att man inte kommer få några pengar alls i slutet av månaden. Man vill ju inte behöva förlita sig på någon anna...

Av Liselott Olsson - 7 december 2012 20:49

Hejhej. Sitter inne på familjelliv och läser en tråd som handlar enbart om... you guessed it... Rumpor! ganska kul faktiskt :P särskilt när folk börjar diskutera vad som är - och vad som inte är- fint på en rumpa. Gällande både underkläder, dallrighe...

Av Liselott Olsson - 6 december 2012 05:48

Hejhej! Nu är jag tillaka igen med bloggen och den har bytt namn och blivit uppdaterad på många olika sätt. Förlåt för det tråkiga utseendet dock, får fixa något bättre i sinom tid. Men jag är iaf glad att vara tillbaka och tack för att du läser min ...

Av Liselott Olsson - 19 april 2012 21:53

Början på denna är samma som början på den förra.   Mitt hjärta tillhör honom Han har det i sin hand Något så ömtåligt Något så lätt att krossa Detta gav jag bort Till honom, av kärlek Nu har han all makt Makt att förstöra Makt at...

Ovido - Quiz & Flashcards