Ett liv i Trassel

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

känslor...

Av Liselott Olsson - 17 februari 2011 14:26

Hej, Jag brukar inte riktigt skriva om sånt här på bloggen... typ vad jag känner och så (utom då jag är typ arg). Men jag behöver få skriva av mig lite bara :( jag är typ jätteledsen just nu. Inte helt säker på varför, men det är lite jobbigt just nu bara.

Jag lämnade in lite prover på vårdcentralen igår... och jag är lite rädd faktiskt för vad de kommer att visa. För nu när det äntligen är riktiga undersökningar på gång så blir man mycket mer naiv för hur det kommer gå. :/ Man börjar tänka mycket mer verkligt. Tänk om det är jätteallvarligt? Vad händer då?

Eller om proverna inte visar nånting alls? vad blir då nästa steg? vad kommer läkarna att göra då? 

Tänk om det visar sig vara bara nån liten skitsak som är jättelätt att fixa? Visst, det vore ju jättebra, men jag skulle nog bli ganska arg då. För isåfall har jag gått runt med det här i 3 år, och det hade kunnat fixas direkt egentligen. skulle inte bli så glad då, även om jag skulle bli glad för att det kunde bli fixat. 

Och om det nu skulle vara jätteallvarligt... Då skulle jag verkligen inte bli glad :( för det skulle ju vara jättejobbigt.

Tänk om det inte finns nån lösning alls? cad händer då? Ska jag gå runt och ha ont då, i hela mitt liv? eller vad? Ska jag förvisas till ett liv som kretsar kring smärtstillande piller för att man ska kunna få vardagen att gå ihop? 


Förlåt för det här inlägget... Skitdeprimerande egentligen, men det är bara mina tankar just nu. Alla får väl vara lite nere ibland. Jag brukar dock inte vara det, men det  är väl klart att man undrar om provsvaren... 

Vi ses iaf. 

byeee

 
 
Alexandra

Alexandra

17 februari 2011 16:16

Förstår att du är nervös nu. Nu när allt börjar närnas sig.

http://www.lillsongarn.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

17 februari 2011 16:17

Självklart har även du all rätt att vara nere ibland, speciellt nu. Jag skulle vara orolig, jag med. Hoppas att allting går bra, och att det löser sig till slut! :)

 
Ananaspaj

Ananaspaj

17 februari 2011 19:23

Jag håller både tummar och fötter för att det ska ordna sig till det bästa. Kramar på dig, du är stark och awesome <3

http://sumogiraffe.blogspot.com

Liselott Olsson

17 februari 2011 21:20

Tack denise

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 12:57

Hejhej. Har dragit igång en jul-lista på spotify och nu ska jag rensa garderoben och städa i lägenheten. när jag är klar med det så blir det att koka knäck. Julstämningen är på topp!  ...

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 10:20

Hejhej. Idag ska jag söka några jobb tänkte jag. Behöver ju verkligen det så jag får någon inkomst någon gång. Är ju rätt jobbigt att veta att man inte kommer få några pengar alls i slutet av månaden. Man vill ju inte behöva förlita sig på någon anna...

Av Liselott Olsson - 7 december 2012 20:49

Hejhej. Sitter inne på familjelliv och läser en tråd som handlar enbart om... you guessed it... Rumpor! ganska kul faktiskt :P särskilt när folk börjar diskutera vad som är - och vad som inte är- fint på en rumpa. Gällande både underkläder, dallrighe...

Av Liselott Olsson - 6 december 2012 05:48

Hejhej! Nu är jag tillaka igen med bloggen och den har bytt namn och blivit uppdaterad på många olika sätt. Förlåt för det tråkiga utseendet dock, får fixa något bättre i sinom tid. Men jag är iaf glad att vara tillbaka och tack för att du läser min ...

Av Liselott Olsson - 19 april 2012 21:53

Början på denna är samma som början på den förra.   Mitt hjärta tillhör honom Han har det i sin hand Något så ömtåligt Något så lätt att krossa Detta gav jag bort Till honom, av kärlek Nu har han all makt Makt att förstöra Makt at...

Ovido - Quiz & Flashcards