Ett liv i Trassel

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

TJAA!!!!

Av Liselott Olsson - 10 september 2011 22:58

Hej Bloggen :) försökte blogga tidigare idag, men det gick inge bra :P blev tvungen att avbryta mitt i vilket gjorde så att mitt inlägg aldrig hann sparas xD Det suger lite smått faktiskt eftersom att jag hade skrivit en del. 


Hursomhelst :P Jag tänker inte skriva så långt om att jag haft uppehåll :P har bara inte orkat blogga så mycket i sommar :P det är enda anledningen att jag varit borta  så länge :P Har velat blogga, men inte orkat :P 


   Bild på mig och Saga från idag :) Hon är här nu och ska få stanna till imorgon :) Min fina söta "lillasyster" Älskar henne verkligen grymt mycket <3 kul som f*n att hon är här :)


Imorgon blir det iaf att fara på Leos lekland med Henryetta, Peter, Vanessa och Elliott^^ Kommer nog bli roligt tror jag :)


jaja :P det här blev ett helt annat inlägg än de jag skrev förut idag :P men det får ni faktiskt ta och leva med ;)


Nu blir det nog sängen för mig iaf :) Så natti natti på er ;) Hoppas ni sover grymt bra! 


Random youtube-video som vanligt :) har heller inte sett den än själv ;)

Bokstäverna jag skrev in var: Frkj


Förresten! För att avsluta det här inlägget så vill jag bara berätta att jag har fått läkartid! :D Grymt awesome^^ Har väntat hela sommaren ju :)


tog en månad mer än det skulle ta från det att jag fick brevet där det står att man ska få en kallelse om tre månader :P ick det brevet typ en-två månader efter att läkaren skickade en remiss, så snart ett halvår har jag väntat på att få träffa min nya läkare :P 

Men det känns iaf så grymt skönt att äntligen få komma dit :) 


Det gör mig sjukt glad iaf :D Så ha en trevlig natt allihopa :) 


Cya nån annan gång ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 12:57

Hejhej. Har dragit igång en jul-lista på spotify och nu ska jag rensa garderoben och städa i lägenheten. när jag är klar med det så blir det att koka knäck. Julstämningen är på topp!  ...

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 10:20

Hejhej. Idag ska jag söka några jobb tänkte jag. Behöver ju verkligen det så jag får någon inkomst någon gång. Är ju rätt jobbigt att veta att man inte kommer få några pengar alls i slutet av månaden. Man vill ju inte behöva förlita sig på någon anna...

Av Liselott Olsson - 7 december 2012 20:49

Hejhej. Sitter inne på familjelliv och läser en tråd som handlar enbart om... you guessed it... Rumpor! ganska kul faktiskt :P särskilt när folk börjar diskutera vad som är - och vad som inte är- fint på en rumpa. Gällande både underkläder, dallrighe...

Av Liselott Olsson - 6 december 2012 05:48

Hejhej! Nu är jag tillaka igen med bloggen och den har bytt namn och blivit uppdaterad på många olika sätt. Förlåt för det tråkiga utseendet dock, får fixa något bättre i sinom tid. Men jag är iaf glad att vara tillbaka och tack för att du läser min ...

Av Liselott Olsson - 19 april 2012 21:53

Början på denna är samma som början på den förra.   Mitt hjärta tillhör honom Han har det i sin hand Något så ömtåligt Något så lätt att krossa Detta gav jag bort Till honom, av kärlek Nu har han all makt Makt att förstöra Makt at...

Ovido - Quiz & Flashcards