Ett liv i Trassel

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Det jag skrev om Vännäs <3

Av Liselott Olsson - 14 september 2011 18:25

Jag sitter här och tänker. Tänker på saker som jag saknar med mitt älskade vännäs. Mitt hem! Saknar grymt mycket <3 Saker som jag saknar med att bo där. Och en del saker som jag saknar med folket där. Att skriva  ner allt skulle ta för lång tid.

Men here I go:


1. Jag saknar att kunna laga mat på natten.

2. Jag saknar att kunna lyssna på musik när jag vill.

3. Jag saknar att inte behöva oroa mig för vilka jag stör/väcker när jag skriver på min dator på natten av olika anledningar.

4. Jag saknar att bara kunna komma och gå som jag vill. 

5. Jag saknar att kunna duscha vilka tider som helst.

6. Jag saknar att kunna gå ut vid vilka tider som helst på dygnet.

7. Jag saknar att kunna göra impulsartade resor. Att kunna bestämma samma kväll att man ska fara bort i några dagar.

8. Jag saknar att inte behöva bry mig om andras tankar om vad jag gör.

9. Jag saknar UNF.

10. Jag saknar att ha random-samtal om allt möjligt med några av de finaste vännerna jag har. 

11. Jag saknar att själv ha kontroll över mitt liv. 

12. Jag saknar FLUMM.

13. Jag saknar att bara kunna gråta. Utan att behöva undra över om nån hör.

14. Jag saknar att laga min egen mat och att tvätta mina egna kläder.

15. Jag saknar att ta egna beslut och eget ansvar.

16. Jag saknar att ha tjejsnack med Laura. Utan att behöva oroa sig för om nån tjyvlyssnar.

17. Jag saknar att äta lunch med mina "klasskamrater"


Allt det här fick mig att må BÄST! Det gjorde så att jag verkligen trivdes. Känns lite skumt nu att allt det här bara är borta O.o 

Vet ju att jag har kvar alla minnen och alla vännerna. Men det är ändå inte samma sak som att faktiskt bo där. 

Saknar det stället fruktansvärt mycket!! <3 Längtar tillbaka dit^^

 
 
Alexandra Viken

Alexandra Viken

14 september 2011 23:04

Du får flytta tillbaka hit när du är klar med sokan :D

http://www.alexandraviken.spotlife.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 12:57

Hejhej. Har dragit igång en jul-lista på spotify och nu ska jag rensa garderoben och städa i lägenheten. när jag är klar med det så blir det att koka knäck. Julstämningen är på topp!  ...

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 10:20

Hejhej. Idag ska jag söka några jobb tänkte jag. Behöver ju verkligen det så jag får någon inkomst någon gång. Är ju rätt jobbigt att veta att man inte kommer få några pengar alls i slutet av månaden. Man vill ju inte behöva förlita sig på någon anna...

Av Liselott Olsson - 7 december 2012 20:49

Hejhej. Sitter inne på familjelliv och läser en tråd som handlar enbart om... you guessed it... Rumpor! ganska kul faktiskt :P särskilt när folk börjar diskutera vad som är - och vad som inte är- fint på en rumpa. Gällande både underkläder, dallrighe...

Av Liselott Olsson - 6 december 2012 05:48

Hejhej! Nu är jag tillaka igen med bloggen och den har bytt namn och blivit uppdaterad på många olika sätt. Förlåt för det tråkiga utseendet dock, får fixa något bättre i sinom tid. Men jag är iaf glad att vara tillbaka och tack för att du läser min ...

Av Liselott Olsson - 19 april 2012 21:53

Början på denna är samma som början på den förra.   Mitt hjärta tillhör honom Han har det i sin hand Något så ömtåligt Något så lätt att krossa Detta gav jag bort Till honom, av kärlek Nu har han all makt Makt att förstöra Makt at...

Ovido - Quiz & Flashcards