Ett liv i Trassel

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Idag :)

Av Liselott Olsson - 26 januari 2012 02:14

Idag har man gjort lite allt  möjligt :) Har pluggat svenska hela morgonen och sen bar det av mot konsum för att handla mat och sånt. :P När man kommer tillbaka är det dags för lunch och sen bär det av mot skrivarverkstaden :) Kan lägga ut uppgifterna vi gör på bloggen om nån är intresserad :P Är ni inte intresserade så låter jag bli :P Men om ni vill veta vad vi gör på Edelvik så säg till :) Iaf efter skrivarverkstaden bar det av vidare mot stan. Var tvungen att stressa till bussen för hade glömt att ta ut busspengar. Kommer iaf till stan där jag möts upp av min älskade pappa :) VI åker till el-giganten och hämtar ut min telefon som varit på lagning där :P Vi kollar även ut en dator som jag verkligen vill ha. Dock så hade jag inte råd med den just nu, så måste låna pengar av nån i några dagar tills jag får pengar :P Behöver den nämligen nu och inte sen :P (kommer få skäll om jag inte har en egen dator före den tredje.) 

HUrsomhelst så blir jag avsläppt på stan och med en timme till övers innan bussen hem går så går jag till köpcentret och kollar om man kanske hittar nån man känner :P Hittade Jani efter en stund och vi drog på e4 ett tag :P sen följer han mig till bussen och på vägen dit träffar vi Ante och Hans nya tjej :) Vi småpratar lite i typ en minut och sen går vi återigen mot bussen :P Skyndar mig så mycket jag kan för att hinna med bussen, men missar den precist. Den lämnar stationen just som vi kom till busstationen. Jaja, vi gick tillbaka till e4 och snackade ett tag :P sen kom ANte och hans tjej så vi hängde med dem ett tag :) Sen börjar vi snacka skit om en kille som heter Jim, dryg är han :P och han kan inte ta en vink :P hursomhelst så kommer folk och joinar oss i vårat snack om Jim. Konstigt nog så håller alla med oss om våra åsikter angående honom. :P 

Vi sitter där ett tag och snackar, tills det är dags att gå till bussen igen. Vilket var skönt :) Va tillbaka på Edelvik ungefär vid halv åtta-åtta. Då skuttar jag och EyeCandy iväg för att baka muffins. Vita kladdkakemuffins och vanliga kladdkakemuffins. De blev grymt goda. Vi hittar även Skippers dolda talanger. Han är tydligen väldigt musikalisk av sig och har en grym sångröst. Så han får spela och sjunga för oss en lång stund :) Myys ^^ Sen bestämmer vi oss för att se film så vi väljer ut en film. Den heter "Finding Neverland" Och den var GRYMT bra!!! Rekommenderar den starkt. Se den! Vi åt lite muffins till filmen och det var lite lagom mysigt :) sen efter filmen så sitter vi uppe och snackar ett tag :P EyeCandy väljer dock att gå och lägga sig ganska snart. Kvar blir då jag och Skipper som sätter oss vid matbordet och snackar om lite allt möjligt. Vi  börjar även leka med tårtljushållare. Det var jättekul. Leker med dem i ungefär en och en halv timme. :) det var jättekul :) sen börjar vi även leka med själva tårtljusen också. Haha :P Man får vara lättroad ibland :P vi hade iaf kul. Rätt vad det är kommer iaf Anna och Johanna in genom dörren och är jättetrötta och jättespeedade. Anna går och lägger sig ganska direkt, men Johanna sitter med oss en stund. När hon sen bestämmer sig för att sova tycker jag och Skipper också att det är en bra idé så vi följer hennes exempel. Nu sitter jag här och har skrivit ett låångt inlägg om en dag som egentligen var ganska tråkig, men whatever :P Ska iaf sova nu så jag hinner få nån sömn innan skolan imorgon. God natt på er <3 älskar er :)

 
 
swaxu

swaxu

26 januari 2012 14:54

in och checka min underhållande blogg, du lär inte ångra dig! :D
uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla er läsare!! följa varandra?
http://swaxu.bloggplatsen.se

http://swaxu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 12:57

Hejhej. Har dragit igång en jul-lista på spotify och nu ska jag rensa garderoben och städa i lägenheten. när jag är klar med det så blir det att koka knäck. Julstämningen är på topp!  ...

Av Liselott Olsson - 8 december 2012 10:20

Hejhej. Idag ska jag söka några jobb tänkte jag. Behöver ju verkligen det så jag får någon inkomst någon gång. Är ju rätt jobbigt att veta att man inte kommer få några pengar alls i slutet av månaden. Man vill ju inte behöva förlita sig på någon anna...

Av Liselott Olsson - 7 december 2012 20:49

Hejhej. Sitter inne på familjelliv och läser en tråd som handlar enbart om... you guessed it... Rumpor! ganska kul faktiskt :P särskilt när folk börjar diskutera vad som är - och vad som inte är- fint på en rumpa. Gällande både underkläder, dallrighe...

Av Liselott Olsson - 6 december 2012 05:48

Hejhej! Nu är jag tillaka igen med bloggen och den har bytt namn och blivit uppdaterad på många olika sätt. Förlåt för det tråkiga utseendet dock, får fixa något bättre i sinom tid. Men jag är iaf glad att vara tillbaka och tack för att du läser min ...

Av Liselott Olsson - 19 april 2012 21:53

Början på denna är samma som början på den förra.   Mitt hjärta tillhör honom Han har det i sin hand Något så ömtåligt Något så lätt att krossa Detta gav jag bort Till honom, av kärlek Nu har han all makt Makt att förstöra Makt at...

Ovido - Quiz & Flashcards